CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 27, 2008

cantik, menarik kau memang ehem... (3)

bersambung lagi kita...

maaf la yer lmbt update coz hari tu tgh study tuk exam... so study had la katanya.... poyo la....

mlm pas kembara dan water confident nie mula la sesi provoke2... masa nie lah kwn2 aku kena psiko dengan fasilitator... aku n geng2 aku dh tau wat bodo jer la..

hari ketiga lak... aktiviti sukaneka lak..... aku main isi air dalam botol kat kolam... kumpulan aku menang la pe lagi..... dengan menggunakan teknik helah amik air kolam byk2 isi dalam kolam...huhuhu....

mlm nya aktiviti kebudayaan masa nie la bakat2 terpendam aku dan kwn2 aku berlakon, bersajak, menari dan sewaktu dengannya....

last day suma pun berkemas balik, aku kena wat refleksi on behave kelas aku....
sampai jer maktab suma dah terasa letih gila.... sampai ada yang flat screen la...

gitu la kisah.... gi BIG

0 comments: